Influenţează reuşita evenimentului prezenţa mirilor pe ringul de dans?

Influenţează reuşita evenimentului prezenţa mirilor pe ringul de dans? Ne adresam in primul rand celor care au depasit aceasta etapa si au avut nunta, dar nu numai. Daca ai fost la un eveniment si ai vazut vreo diferenta care a influentat atmosfera in momentul in care mirii au fost pe ringul de dans povesteste-ne. Raspunsurile voastre vor fi vizualizate si de viitori miri si consider ca acest lucru este benefic pentru ei. Comentariul tau conteaza!

10 comentarii:

  1. Muzica e esentiala in desfasurarea unui eveniment,de aceea trebuie vocatie ,profesionalism,mult talent si daruire.La tine Alin toate acestea constituie un stil de viata.Sti sa creezi in jurul tau o atmostfera euforica,de neuitat.Abia astept sa mai particip la un eveniment in care o sa ne delectezi cu talentul si profesionalismul tau.Mult succes in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  2. Organizarea evenimentelor importante din viata noastra trebuie tratata cu intelepciune, interes, pasiune si cele mai bune alegeri. Consider ca toate alegerile pe care le-au facut prietenii mei, Cristian si Diana, pentru nunta lor, au tinut cont de aceste aspecte, chiar si atunci cand au ales omul care sa mentina atmosfera si oamenii cu zambetul pe buze. Ai reusit sa transmiti tuturor oamenilor de pe ringul de dans bucuria muzicii. Multumim pentru contributia ta la reusita acestei zile minunate. Spor la munca in continuare si playlist-uri cat mai frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai creat o atmosfera extraordinara, iar muzica a fost excelenta. In mod sigur voi apela la serviciile tale pentru organizarea unui eveniment.

    RăspundețiȘtergere
  4. oana pulbere, adica rus (dar nu ma pot obisnui inca :D)17 iulie 2012 la 20:00

    Cu siguranta nu poti avea pretentia ca invitatii sa se simta bine si sa danseze, daca mirii stau intr-un colt. Clar mirii trebuie sa fie sufletul petrecerii si sa danseze non-stop. Dar mai mult decat asta, cred, ca e foarte importanta muzica. Si aici intra in scena DJ-ul. El trebuie sa simta invitatii, sa vada ce le place. Din punctul acesta de vedere, noi am fost norocosi. Am avut un DJ extraordinar, care a stiut sa tina ringul plin. Multumim, Alin. Deja stim cine va fi DJ la botez. Te pupam si iti multumim.

    RăspundețiȘtergere
  5. andreea scarlatescu23 iulie 2012 la 21:22

    La nunta noastra ne-am distrat cel mai bine din toate nuntile la care am fost. Invitatii te-au laudat fiecare in parte pentru muzica si atmosfera creata. Noua ne-ai facut nunta frumoasa, ne-ai "simtit" asteptarile noastre si gusturile invitatilor. Un singur repros am: lui radu i-ai dat nota de mire si mie nu mi-ai dat nota de mireasa!! :)
    multumim frumos, Alin! Sigur ne vedem la botez!

    RăspundețiȘtergere
  6. Octaviu si Ramona19 august 2012 la 10:42

    Cand esti acolo in mijlocul ringului si nu vezi mai mult de 4-5 persoane stand la mese, realizezi ca DJ-ul a reusit sa-i ridice pe toti in picioare.
    Muzica a fost excelent aleasa si a fost laudata de toti invitatii.
    Daca ai avea jumatate din aceste calitati si la pescuit, am rupe stilul pe Mures.:)
    Iti multumim frumos pentru o nunta minunata si ne vedem in 1 sept!

    RăspundețiȘtergere
  7. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=621262317893640&set=a.190554750964401.50794.116963318323545&type=1&theater

    Cred ca fotografia de mai sus spune tot. Am tinut cont de sfatul tau si am dansat la nunta noastra mai mult ca niciodata .Noi si invitatii nostrii ne-am distrat foarte bine , pentru ca muzica a fost tot timpul bine aleasa.
    Iti multumim pentru atmosfera frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, reusita unei nunti depinde de prezenta mirilor pe ringul de dans :) Este unul dintre sfaturile pe care le dau mirilor la finalul cursurilor de dansul mirilor:
    "Tine-ti minte: daca mirii se distreaza, toata lumea se distreaza si va fi o nunta superba!"
    Asta in calitate de antrenor de dansul mirilor :) In calitate de wedding planner, am grija ca mirii sa fie cat mai mult prezenti pe ringul de dans ;) si daca si muzica e pe masura, cu certitudine ca asa va fi!
    Felicitari Alin pentru muzica dansanta si placuta pe care o pui la evenimente! (cel putin la cele din organizarea mea :D)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu siguranta prezenta mirilor pe ringul de dans este esentiala insa si muzica are un rol important, din acest motiv ne-am lasat "pe mana" lui Alin la acest capitol.Ai facut o atmosfera super, ringul a fost plin tot timpul.Multumim frumos!

    RăspundețiȘtergere
  10. Profesionalismul lui Alin ne-a facut sa ne simtim extraordinar la un eveniment la care l-am si cunoscut si a reusit sa creeze o atmosfera absolut minunata , asa ca daca vrei o petrecere sau alt eveniment sa aiba succes apelati la serviciile lui si nu o sa fiti dezamagiti.

    RăspundețiȘtergere